15 september 2016

Torsdag 15/9 Sommar?

Onsdag 14/9
Igår följde Carina B med mig ner till Sahlgrenska.
Det var trevligt!

Strålning 7/16

På kvällen så åkte jag till Ulvåker scrapparna.
Tog med mig min Big shot men glömde ta
 med mig mina dice! *hahaha* 

Det är en maskin och "mallar" som man vevar
fram och kan få lite skira swirlar och blad typ.

Och ingen annan hade sina med heller så att jag
planerade att sitta och titta på vad de andra gjorde.

Men mina snälla vänner sa att Hepp, det kan du inte göra!
Här ta här och detta och detta och ja!
Helt underbara!

Resultat blev kortet ovan!

TACK fina ni!



Torsdag 15/9
Denna vackra bergvägg passerar jag varje dag när
jag går från parkeringen till Jubileumskliniken
på Sahlgrenska i Göteborg.

Idag var det halvtid! 8/16

Och idag sken solen igen!
Känns som en högsommardag!

Men, det är mitten av september och jag
klippte gräset! Gick väll sådär!
Det var jobbigt och gjorde lite ont i bröstet.
Men, det behövdes göras!


Inga kommentarer: