5 maj 2014

Måndag 5/5

 Idag var det jobb i Lundenskolan igen,.
Och visst måste man ha lite morgonkaffe! =o)

Eftersom 3an var på liten klassresa så fick 2an
komma upp lite och tova armband.
De flesta tyckte det var jätteroligt!

 På lunchen sydde jag på mina små hjärtan
på snörena till påsen. 

Virkad i bomullsgarn men nål nr 4,5

Och här är mitt lilla hemliga projekt!
Det var en liten påse sydd i tokmaterial,
men det funkade. *hihi*


Efter jobbet bar det av till Elins Esplanad i Skövde.
Där träffade jag finaste Nettan och Emelie.
Vi tog en gofika på Waye´s Coffee!
Det blev en mellan latte med hasselnötssmak för mig.

När jag kom hem så var det jättesoligt och fint!
Mina fina tulpaner blommar så fint just nu.

Och jajjomän, det blev spinning idag också!
Idag var det Actic Skövdes Julia som "körde".
Alldeles lagomt pass! Trött blev jag också!

Natti natti

Inga kommentarer: