22 maj 2014

Torsdag 22/5

 Glömde ju berätta att jag fick en förtidig morsdagspresent
av min Bea! Fick jättefina örhängen!
Tack älskade barn! < 3

Igår köpte jag även åtta tallrikar på Hem & hobby.
Tyckte de passade in i mitt kök. =o)
Kostade hela 20 kr styck.

Och när jag kom tillbaka till bilen så stod det 
31C (87,8F) i bilen. Lite varmt om man säger så!

Efter shoppingen var det dags för lite träning igen.
Och vad blev det då, jo, spinning såklart!
Igår var det med Actic Skövdes Alma och hennes 
underbara hårdrockspass! Jag var så trött
så jag trodde att jag skulle ramla av cykeln!
*skrattar* Men det gjorde jag inte! ;)

Men, jag var übertrött när jag kom hem
så jag slocknade i soffan! Och jag sov hela
natten också! Vaknade dock vid 6-tiden.
Käkade frulle och gick och lade mig igen.
Och vaknade inte förrän vid 11-tiden!

Snacka om att vara trött!!!
Japp, jag har PMS och då blir det så, typ!
*ler* Ja, jag blir övertrött, lite jobbigt men så är det!

Så när jag vaknade gick jag ut och klippte hela gräsmattan.
Och det var varmt kan jag lova! =o)

Efter att jag vaknade i soffan igår så hade jag jätteont
i huvudet. Inte så konstigt egentligen! Jag drack
inget kaffe igår! *hm* Hur gick det till?!

Ja, ja, det blev kaffe nu i alla fall! =o)
Efter kaffet rensade jag den stora rabatten också.

Och efter det sopade jag av hela altanen!
Bytte gardin i köket, tömde och fyllde diskmaskinen.
Tömde den igen. *ler* Känns bra!

Och ikväll for Husbandet och jag till biltvätten
för att tvätta vår lilla V40. =o)

Nu ska jag virka lite på min nya väst.
Köpt lite silvergarn hos GarnMalin. 

Nattinatti

Inga kommentarer: