30 maj 2014

Torsdag 29/5 Viken runt och Fredag 30/5

 
På väg till Töreboda för att cykla
mitt livs första cykellopp!

Nej, jag hade inget handarbete med mig! =oD

 46 - Ulrica
47 - Nettan
48 - Eva

Här har vi nummerlapparna på.
Strax innan start kl 07,40.

 48 - Eva

 47 - Nettan

46 - Ulrica

 Här är vi igång och cyklar!

 Liten bild av Viken.

Här är vår eminenta hejjarklack!
Maria och Elin!
Tack för att ni kom!

 En till bild av Viken.

 Här är fösta depåstoppet i Brosundet.
Vi stannade några gånger för att sträcka på 
benen och vila "geniknölarna" i slutet.

Stay Strong!

Efter loppet fick alla ett diplom.
De som hade cyklat 5, 10, 15 lopp och så vidare
fick även ett plakat. Jag trodde att även vi
skulle få det. *ler* 

Det var inte den snabbaste tiden, men vi hade
väldigt roligt! Visst, det blåste lite men solen sken!
Min frisör Sören cyklade också och hans tid var
typ 1,20 h! LITE skillnad kan jag ju säga! *hahaha*

Idag Fredag har jag klippt gräset och mår
faktiskt rätt bra! Lite stel i benen men inte som
jag trodde att jag skulle må!

Nästa mål är Bottensjön runt i augusti. 
Det loppet är 3 mil långt.

Och nästa år siktar vi på:
Viken runt 7,2 mil
Tjejvättern 10 mil
Bottensjön runt 3 mil

Håller tummarna för att det funkar!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: