9 maj 2014

Torsdag 8/5

Idag har jag hälsat på mitt sommarjobba.
Ska jobba där från juni till augusti.

Och sen blev det lunch med en av alla mina fina vänner där.
Tack för en jättetrevlig lunch! 

Efter det blev det lite spinning.
Ett hårt men gött pass med
Actic Skövdes Hans.

Han hade bytt ut sitt pass så idag var
det jättejobbigt! *hahaha*


Och nu i kväll/natt har jag suttit och kollat
på dumburken (TVn) och virkat lite.
Fast jag blev inte nöjd så jag repade upp det!


Imorogn, eller rättare sagt senare idag
har jag tänkt att försöka sy igen.
Ska även skära tyg till nästa syträff.



Och jaaa, vad ska jag säga, god natt eller god morogn?!
Eller CU! 

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Har du vänta på dygnet?
Transportstyrelsen finns här också, en ganska stor arbetsplats alltså, grattis till sommarjobbet.