19 oktober 2014

Lördag 18/10 samt Söndag 19/10

I lördags var det dags för ännu en date med fina sy-vänner
hos Skövde Symaskiner i Skövde!

Jättetrevligt varje gång!
Jag sydde färdigt det vi skulle göra hemma.
Och jag ska sy en till och använda till något som
jag kommer visa lite längre fram. =o)


Idag är det söndag och det betyder morgon-träning!
Vi håller till i Ryd bakom Fjärilsskolan.

På schemat stod tabata cardio!
Vad gör vi på tabata? Jo, man gör exempelvis 
armhävningar i 20 sek, vila 10 sek fyra gånger.
Sen kan man springa i en backe upp och ner i 
20 sek, vila 10 sek fyra gånger. Alla olika
övningar vi gör, upprepas fyra gånger.

Vi jobbar 30-45 minuter per gång när det är tabata.
Idag var vi dubbelt så många mot förra söndagen. 

Tufft och jobbigt var det men roligt!

Såg att Actic Skövdes Julia skulle hålla i spinningen idag.
Kände att det var länge sen jag var på Julias pass
så jag bokade passet på eftermiddagen.

Det var hårt och svettigt men väldigt skönt!

Nu, vila i min sköna recliner.

God kväll!

Inga kommentarer: