12 oktober 2014

Söndag 12/10

Idag är det dags för lite mer tabata träning med Shake it now!
Kul att det regnar så in i hoppsan! NOT!
Men, på med regnställ och dra iväg bara! 
GO GO GO!

Väl framme i Ryd vid Fjärilsskolan var vi 
några tappra som dök upp!
Fem deltagare och två ledare!
Men roligt hade vi!

Det var inte bara människor som behövde
regnkläder! Min rygga fick ett regnställ också!
*hahaha*

När jag kom hem så fortsatte jag upp till Orkanvallen
här i Skultorp. Det är Skultorpsdagen idag med
lite loppis och annat till försäljning.

Jag kom hem med två nya Tupperware-burkar
och två nya virkade dukar. Hon som virkat dessa
virkar otroligt jämnt och snyggt!
Och superbillig är hon också!

Tyvärr var det ingen hit att vara uppe på Orkanvallen
idag. Det var massor med vatten och på sina håll
jättegeggigt! Så lilla Mamsingen och lilla Momo,
ni missade inget iår!

Ha en fortsatt fin söndag!


1 kommentar:

sinneskatten sa...

Hej!
Jag använde täcket till allt på babynestet. botten klippte jag till 3 av och sydde ihop. Resten rullade jag ihop som en lång korv och trädde in i babynestet.
Kan klart rekommendera det!
Carina