15 oktober 2014

Onsdag 15/10

Idag var jag lite kaxig!
Jag for ner till Actic för att träna lite innan jag skulle spinna.

Jag goggade (gick och joggade) i 15 minuter.
Lite svettigt var det men det funkade bättre än jag trodde.

Sen for jag in på en timmes spinning med
Actic Skövdes Alma och hennes härliga
hårdrockspass som jag älskar!

Det är svettigt och hårt pass!
Man känner hur piskan viner genom luften och 
DET är precis vad jag behöver!
Jag gillart! *tummen upp*

Nu sitter jag här och känner hur jäla trött jag är i benen,
MEN, jag fixade hela spinningen också! *whop whop*

I morgon är det typ cross fit träning isch.
Vi går eller jobbar 2,5 km med en del övningar på vägen.
Eller så kan man springa 3 km, en liten extra sväng och
sen göra samma övningar.
Tufft men skönt efteråt.

C U imôra!
(Si jo imöra)

2 kommentarer:

Cicki sa...

Du är så himla duktig att jag blir helt stum...:-)

Smycka sa...

Tack fina Cicki! =oD