24 mars 2011

Låååångt inlägg

Nu har det varit vårdagsjämning eller vad det heter.
Tyckte då att det var passande att byta i min lilla säsongsskål. =o)
Lite krokus, gröna stenar, lite rosa och lite kolliox.
Har även hittat snödroppar i gräsmattan,
DÅ är det vår! =oD

Imorgon har vi frukostmöte på jobbet.
Då är det några personer som fixar detta,
olika var gång. Denna gången är det Maria H, Linda S
och jag som ska göra det. Vi beslutade att vi skulle baka
sockerkakor bland annat. Grejjen är den att vi är ca 80 personer
som ska ha frukost och lite mys. *hihi*
Himlans trevligt tycker jag.

Vad kan man göra när man väntar på att de
ska bli färdiga i ugnen då? Jo, man kan ju sticka ju!
Håller på med beställning nr 21, en grå tubhalsduk i
Indiecita på stickor nr 5. =o)

Här är två av fyra färdiga.
Dessa är saftiga sockerkakor som jag fått
recept från Kricke. ;)

I dessa ska det bli chokladsockerkakor. =o)
Tyckte de var söta! *hihi*

Locket på min fina kakaoburk.

Sidan 1

Sida 2 och 4.

Sidan 3.

Hann med en snabbis till Gengåvan också. *hehe*
Solrostyg, gult tyg som foder, två underbart
broderade dukar, en jättesöt virkad duk och en påse
med lite påsksaker i som får flytta till jobbet.

Närstudie på den virkade duken.

Snart är det kvällen för jag måste upp i ottan i morgon.

1 kommentar:

4U2 sa...

Ja, våren är här!;)