31 mars 2011

Sjukgymnastik

Idag var jag hos min sjukgymnast. Han är jättetrevlig!
Han tyckte att rörelsen i fotleden är mycket bättre än
han hade trott. Men fotelden sitter fast lite så han får
bokstavligt talat dra i foten. *ler*
Gör faktiskt inte ont när han drar i foten,
men däremot dagen efter! *ujujuj*
Men efter det går det bättre.
Fick dock lite skäll, han tycker att jag har för mycket
tyngd på foten och bör vila den lite mer.

Provade att cykla där och det gick bra.
Tänkte att om jag kan cykla så får jag lite
mer motion. *hehe* Sjukgymnasten var faktiskt inte
emot det utan för. För då har jag inte så
mycket tyngd på foten. =o)

6 kommentarer:

myzpyz sa...

låter juh kalasbra :)
hejja dig!
kraMyz

Cicki sa...

Men du, mina fotleder glappar. Vi kanske ska ta lite av din fasta fot och mina glappande och mixa. Då kanske vi får perfekta fötter båda två.......:-)

Pärlmudden sa...

Skönt att höra att det går framåt!
Ses på tisdag äntligen! Har saknat dig IRL!
KRAMIZZZ

skapa och inreda sa...

Kämpa på :) jag har också en fotled som det sitter lite skruvat och ståltrtåd i. Måste träna varje dag.
ha en trevlig dag.
Annika

Sunna sa...

Är han snygg också? Här har du en som köpt motionscykel...men lovar inget..

Smycka sa...

myzpyz: Tackar!

Cicki: Det vore väll inte helt fel att blanda lite! =o)

Muddis: Jo, ska försöka komma. Ska gå på en introduktionskurs med döttrarna också. Blev inbokad nyss. =o)

skapa och inreda: Ojda, ja, då vet du hur det är. *hehe* Träna träna. *ler* Önskar även dig en trevlig helg! =o)

Sunna: Han är söt! Men jag har mitt Husband. *hihi* Hejja hejja med cykeln! Jag hade en för många år sen och den fungerade jättebra som klädhängare! *hahaha*