19 mars 2011

Lite blandat

Har som ni förstår varit på Gengåvan igen. =o)
Denna gången blev det lite tyg som
jag inte vet vad jag ska göra med.
Kanske det blir någon kasse till.
Hittade även en söt sked
som jag ska ha i min socker skål.

Liten närstudie på skedens framsida

Och närstudie på skedens baksida

Här är mitt underbara tittskåp!
Jag älskar det!
Det är Ulrika Thyberg fd Jansson
som har gjort den.
Länken går till henne på Facebook.
phifadesign.se går till hennes smycken.
Vänerlands marsvin är hennes uppfödning.

5 kommentarer:

4U2 sa...

Snygga tyger, min symaskin, ännu oanvänd, ropar på mig ibland ... hoppas kunna sitta och sy för lusten finns ...
Kram

Cicki sa...

Jag gillar det där med nallarna.

Smycka sa...

4U2: Tack! Jag brukar sy när lusten faller på. Kram

Cicki: Ja, den är söt. Tänkte den kunde bli en söt kasse eller något. =o)

Sunna sa...

vilka fynd du gör, du måste vara deras favorit

Smycka sa...

Ja, man kan hitta många roliga saker. Tycker det är mysigt att bara gå där inne och kolla. Allt för ofta kommer jag hem med något skojsigt som jag egentligen inte behöver. *hehe*