12 mars 2011

Sytt

Idag när jag shoppade lite så hittade
jag en gammal goding, TOY! *hehe*

För någon vecka sedan for husbandet och jag
till Jysk och köpte nya lakan och ett överkast.
Idag köpte jag ett nytt underlakan som matchar,
en satin örngott och sen fanns det inga stora örngott. =o(

Här är överkastet.

Jag fick köpa en bomullsduk som jag
tänker sy om till örngott. =o)

Så här blev resultatet.
Det blev två stora örngott ett ett litet
till min snuttekudde.

Behöll märket så det såg lite exklusivare ut! *hahaha*

Bäddat och klart!

Liten närstudie på alla färget! *asg*
Ja, ja, man kan inte få allt!
Kikar man inte så noga
så ser det faktiskat bra ut. ;)

Och nu så har även överkastet kommit på.

Tänkte inte på att det var Melodifestivalen idag
förrns den nästan var slut.
Ja, ja, shit happens! =oD

2 kommentarer:

mary-ann sa...

snyggt :)) har beställt hem både nya gardiner och lakan till sovrummet...är väl vårkänslorna som sätter igaång allt pysslande om hemmet .p

Smycka sa...

Tack! Var mycket gosigt att sova i. Ja, vårkänslor ligger verkligen i luften. Du får lägga ut det sen så jag kan se. ;)