28 juli 2011

Badrum fortsättning

Åh, kolla en ny vägg! =oD

Här är samma vägg fast från insidan.

Gipsskivorn är uppsatt på tre av fyra väggar.

Och när vi tog bort "tyget" från taket dök detta upp. =o)
Nu sitter det även här en gipsskiva. Sonen var på besök så vi slog
våra påsar ihop och gjorde ett teamwork. Jerry stod längst
bak för han är längst och jag stod längst fram vilket inte var så
bra då jag är alldeles för kort för sådana här verksmaheter.
Bea och jag bytte plats så jag hamnade i mitten.
Husbandet sprang runt och borrade upp skivan.
Vi andra stod på stolar och jag hade även tagit på mig ett
par skor så jag skulle bli lite längre. =oD

Här står i och för sig Husbandet på en stol men ni ser att
han får ju "vippa" på huvudet! *hehe* Sådana problem har ju
inte en annan som är stolta 160 cm över vattenytan!
Husbandet är hela 190 cm. ;)

Inga kommentarer: