24 juli 2011

Ikväll

Tjohej!
Ikväll blev det Blade Trinity, Den slutliga jakten har börjat.
Bea och jag kollade på den. Självklart måste jag
sticka samtidigt. *hehe* Den rosa sjalen blev klar och jag
började på ytterligare en beige. Stickas i
Scarlet by Permin som är danskt. 50% Lin,
20% viscose och 16% bomull, jättehärligt!
Stickas på rundstickor nr 6.

Blir så irriterad!
En vit-, en annan beige sjal och kant-garnet
har jag lagt på ett jättebra ställe!
Saken är den att jag vet inte vart!!! *gaaa*
Ja, ja, det är bara att leta vidare! *hm*

Har räknat matte idag också.
Ärligt talat så går det inget vidare!
Håller på med Geometri, area och volym och ska nu börja
räkna ut arean på ett klot! *iiiii* Asså, jag fattar nada!


Bilden är lånad från Strävorna.

Nä, ni har rätt, jag blir inte smartare av att
kolla på film, men nu blev det så.

Inga kommentarer: