31 juli 2011

Gjort idag?

Idag for Husbandet och jag till Falköping, bilder kommer, för att kika på Nasco Yankee meet 2011. Himla trevligt och fint väder!

Efter det bar det iväg hemmåt för att fixelixa lite, typ plocka undan lite kolliox och dammsuga. Hämta födelsedagsbarn och hennis pojkvän på station. Inget roligt för de kom hem från Grekland igår! *hm* Men mys att krama om en nybliven 17-årig tjej igen.

Blev lite trötter och tänkte att jag knoppar lite innan gästerna kommer. Men, min säng var inte ledig på grund av lite kolliox. *hm* Vad göra? Jo, gick till Beas rum för hon jobbade än så länge. Lade mig en liten stund. Sen kom Bea hem och sa: -WHAT?! *hihi* Hon blev lite rädd för hon hade inte räknat med att hennes mamsing skulle ligga där. *hihi*

Klev upp, dukade upp i köket, kokade kaffe x 2 termosar, lade upp bullar och kakor. Gäster kom och det var trevligt! Vi sjöng lite som sig bör när någon fyller år. ;)

Efter att gästerna gått kikade Husbandet, Erica, Eric och jag på film, Taken med Liam Neeson. Jättebra! Efter det gick jag hit, till min lilla computer och fixade lite. Men nu är det nog dags att snacka lite med kudden. Nattinatti alla =o)

Inga kommentarer: