10 juli 2011

Lite av varje

Igår läste jag en bok som heter Trasig av Shy Keenan.
Fy fan på ren svenska! Jag grät!
Inget för den känslige! Lite som Pojken som kallades det.
Kunde inte lägga ifrån mig boken, 396 sidor.

NU först har jag köpt blommor till min altan! =oD

Ser självfallet bättre ut när solen lyser. ;)

Idag var jag på bagage-luckeloppis i Hjo och fann
denna fina duk som jag tänke göra om till något,
tror jag och en ängel till svärmor. =o)
Köpte även en betjänt i vitt som står i hallen.

7 kommentarer:

Sunna sa...

jag borde inte läsa såna böcker för jag mår så dåligt av dem men av någon lustig anledning dras jag till dem och precis som du kan jag inte sluta läsa usch vilka människor det finns

Smycka sa...

Nä, jag borde inte läsa dem heller men dras ju till dem i alla fall! Blir ju så arg och ledsen. *hm* Ska försöka läsa en annan bok som är lite gladare på min semester nu. Hundraåringen eller vad den heter. =o)

Cicki sa...

Vilken läcker ampel (eller vad man ska kalla det) du har. Vad är det för blommor? Någon sorts höstglöd/våreld eller? Tror det latinska namnet är kalankloe eller nåt sånt.

Smycka sa...

Tack! Det är någon ställning av nått slag. En liten byggsats på 5 delar. Det är tre "sommarglöd" eller vad jag ska kalla dem. Det är ju sommar och inte höst. Våreld, höstglöd eller vad de heter. Tyckte de var söta för de såg ut som små rosor. =o)

Cicki sa...

De var jättefina. Passade verkligen mot det där svarta.

Marianne sa...

Jättefint med blommorna, gillar ställningen till dom såå fin.

Smycka sa...

Tack! Ställningen är köpt på Lidl för några år sen. =oD