13 juli 2011

Blandat

Sonen kom förbi igår och han var jättetrött! =o)
Han skulle hämta sin tvättade tvätt. ;)
Syns även att jag har flyttat ut i köket med min matte,
garner och pärlor. *hm*
Måste jag nog fixa till nu när jag har hemester. =oD

Igår gjorde jag coleslaw, trodde jag ja.
Jag hade glömt att köpa morötter! *hm*
Ja, ja, det gick bra i alla fall. ;)
Till detta hade Husbandet och jag Pepparoxfilé. *mums*
Och självklart så måste jag ju ha ett glas rött till! =oD

En strykbräda kan man ha till många olika saker!
Exempelvis att "blocka" en sjal. *hihi*

Och jag är SÅ glad! SE!!!
Jag har normala fötter!!! *JIHOOO*
Helt oltroligt! Skorna glappar men vad katten,
man kan inte få allt! =oD

Inte ens vid ärret är det svullet längre!
Eller inte just nu i alla fall! ;)

Införskaffade en rosa vas och luktärtor
som inte är riktiga dock. Ursöta! =o)

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Vad härligt att matten gick bra och fötterna mår bättre! Heja dig! :)

Smycka sa...

Jaa, det känns jättebra just nu! =oD