31 juli 2011

Nasco Yankee Meet 2011


Tyckte att dessa rosa pumps var så söta.
Tyvärr kan jag ju inte gå i sånt, än. *hm*

Stora och små bågar.

Och väldigt gamla bågar.




Kö in för bilarna att ställa upp sig på gräsmattan.
Några hoppade med sina hydraul-grejs när det inte
var så många bilar i kö.
Himla häftigt att se! =o)

Och här är det kö för alla som vill komma in på Falköpings flygfält.

När jag tog körkort 1986 så var min önskan en rosa VW. =o)

Denna front ser ut som en blyg liten viol
med långa ögonfransar. ;)



Mysigt har de som ställer ut.

Mer rosa. =oD






Ser ut som en liten tjurbytta. *hihi*












Oj oj, här var vi grymma! *hehe*

Och mitt i allt stod en SAAB!!!


Några hade ställt ut små dockor framför bilarna.
Många trodde att det var ett barn som somnat
mot fronten. *hehe*



En jättetrevlig dag var det! =oD
Längtar redan till nästa år.

4 kommentarer:

mary-ann sa...

va många snygga bilar!! och dom där rosa skorna var jättesöta...synd man inte var där och norpade dom :p

Unknown sa...

Har precis anlänt tillbaka till Stockholm efter några dagar hos mina brorsbarn i Falköping, jag var aldrig till flygplatsen men kollade in cruisingen på kvällen i stan..så snygga bilar! återkommer nog nästa år. Fina bilder du tagit...
Elsa

Smycka sa...

mary-ann: De var jättemånga snygga åk! Skorna var på väg ner i min väska men jag hejdade mig. Kan ju inte riktigt gå i dem än. ;)

Elsa: Det är jättemånga bilar på flygfältet! I år var det nytt rekort stod det i SLA, vår lokala tidning. Jag tycker det är roligt att kolla på fronterna för de "speglar" en viss personlighet på bilen. *hehe* Sen gillar jag självklart resten av bilarna också, och bågarna. =o)

Unknown sa...

Nästa år måste jag till flygfältet också...
Tidningen får jag skickad till mig i veckan ..ska bli intressant att läsa.