23 februari 2011

Andra dagen

Idag var det dag två på jobbet. Allt gick jättebra!

Detta var den första lilla lila paketet jag fick.
Jag hade ju mitt julpynt kvar och E tyckte
att jag skulle byta till lite mer vår. ;)

Detta var den andra presenten jag fick.
En jättefin blomma i kruka från
våning 2 som jag jobbar på.

Och idag när jag kom tillbaka efter förmiddagsfikat
stod det en guldpåse på bordet.
Den kom från snälla V + A. =o)
Tog ett gruppfoto på mina presanger.
De är så fina!

Just nu avnjuter jag vinet jag fick av V + A. *hehe*

Tack alla goa arbetskamrater!

8 kommentarer:

4U2 sa...

Men så trevligt!

Cicki sa...

Trevligt. Man kan nästan tro att de längtat efter dig....:-)

Fijaffa sa...

Vad mysigt med så goa arbetskamrater. Förstår att du ville tillbaka till jobbet.

Sunna sa...

vilka underbara jobbarkompisar, det är värt mycket

Rosenvante sa...

Vilken skön arbetsplats du måste ha. Jag jobbar ju bara med killar och de har inte sådant i sig tyvärr.
Men jag vet att jag är efterlängtad, så det blir lite ordning på torpet igen. :)
Hoppas vinet var gott.

Pärlmudden sa...

Vilka goa arbetskamrater! Måste kännas skönt att de tydligen saknat dig mycket! :)
Hoppas det funkar bra för dig med jobbet. Du sliter väl inte ut dig fullständigt nu?
kram kram

Eva sa...

HÄRLIGA presenter och arbetskamrater....

Smycka sa...

Älskar mina arbetskamrater och jag har saknat dem jättemycket! Att äntligen kunna komma tillbaka var jätteskönt! =o)