8 februari 2011

Nattuggla, jag?

Jag är makalös! Sen i tisdags förra veckan så har jag
lyckats vända dygnet hel! INTE bra!
Igår somnade jag inte förrns idag vid 12-tiden på dan
och sov i ca 2 timmar. Sen somnade jag till vid 20-tiden
och tänkte att en timme är ju ok. Det blev två!
Och nu sitter jag här igen, kl 01,40 på natta.
Hepp SKÄRP dig nu!
Gå till sängen och lägg dig!
SCHAAAAS!!
NU!!

Ja, ja, jag hör ju hur kuddan ropar på mig
men det är så svårt att masa sig iväg.
Ska bara....och så rinner tiden iväg. *hm*
Nä, får lov att ändra detta nu!
Har ju varit så duktig de andra veckorna,
gått upp vid 6-tiden och lagt mig vid 23.

Så nattinatti alla bloggare! =o)

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Jag har varit en nattorm i natt. Vridit och vänt mig och gnällt. Men längre än 8 får jag inte sova har jag bestämt, men det är det där med kvällen, då är det svårt. Tror nog det lätt blir så här när man går hemma, går och går där tog jag ju i. Men dagarna blir långa och sova då är ju lätt. Men i morgon måste du vara uppe och just det, du ska ju sova då också. Hm, du får ta tag i det efter operationen.

Smycka sa...

Usch, lät inget vidare! Ja, det är lätt att vända på dygnet när man inte tröttar ut huvudet eller kroppen som man brukar göra. Ja, jag kanske kan sova ikapp på operationen. *skrattar* Får bli mer seriöst efter opn som du skrev. ;)