22 februari 2011

Första dagen

Hopp, då var första dagen avklarad på jobbet! =o)

Jag kom i säng vid 23,30, vaknade 3,20,
kunde inte somna om så jag gick upp och tog en macka vid 3,30.
Lade mig igen men kunde inte somna om,
så vid 4,30 gav jag upp och skuttade in i duschen.
Var klar vid 5,30 och väntade på taxin som
jag beställt till 7,15. *jihuu*

Det var roligt att komma tillbaka!
Roligt att prata med alla igen. =o)
När jag kom tillbaka efter lunchen stod ett
litet lila paket på mitt tangentbord.
Hade fått ett litet ljus skapt som en ros
som jag fått av Elaine. Jättefin!
Jag har ett fat som jag ändrar efter årstiderna.
Nu var allt kvar sen i julas. *skrattar*
Sen efter fikat stod en blomma på mitt bord.
Den kom från tjejerna på våning 2. =oD

Blev så glad och överväldigad att jag glömde fota dem.
Gör det imorgon.
Sen beställde jag en taxi till som körde mig hela vägen hem.
Var lite trötter så jag nickade i taxin. *hehe*
När jag varit hemma i ca 30 min kom Husbandet
och vi for och handlade.
Var mycket trött i fot,
ben, rygg och även huvudet så det fick bli rullstol idag.
Har gått mycket idag och i trappor.
Känns om man säger så, men på ett bra sätt om ni
förstår vad jag menar. Har även en besöksstol bredvid
mig som jag kan lägga upp mitt ben på.

Allt gick över förväntan idag och det känns helt underbart
att vara tillbaka efter 9 veckors frånvaro! =oD

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Men jobbade du hela dagen?
Förstår att du tyckte det var kul att få komma tillbaka efter så många veckor. Gulligt av dina arbetskamrater att fixa små presenter också, sådant glädjer ju när man inte väntar sig det.

Smycka sa...

Det blev en lång dag idag, men det var inte jobb hela tiden. Jag ska jobba 4 timmar per dag. =o)

myzpyz sa...

härligt att läsa :)
kraMyz

Pärlmudden sa...

Härligt! Men lova att du är rädd om dig!
Puss o kram