18 februari 2011

Sjukgymnastik

På eftermiddagen var det dags att gå på
sjukgymnastik för första gången.
Taxiresa igen, denna gången för 199 kr!
Han var trevlig. Jag trodde att jag låg låååångt
efter med min rörlighet och enligt min sjukgymnast
så tyckte han att jag hade jobba på bra!
Fick lite fler övningar som innebär mer vikt bland annat.
Ska bli intressant att göra. =o)

Återbesök om 1,5 vecka.

Fick även besöka arbetsterapeuten angående mitt finger.
Jag ville ha en liten strumpa till mitt pekfinger.
(Bilden i mitten.)
Hon såg även min gamla tumortros och gav mig två nya!
Tack snälla!
Jag gillar den svarta bäst!
Dels är den svart och sen är den mjuk men gör
sitt jobb i alla fall. *ler*

Sen kom MIN Nettan och hämtade mig.
Vi for till Elins Esplanad för att göra "affärer".
Vi käkade även middag. *hihi*
Sen när vi kom hem till mig så fick jag en prinsess-present! =o)
Den är från alla mina syrror i Karlsborg!

Det var en stor T-shirt eller typ ett nattlinne. *hihi*
Perfect!
TACK MINA GOSIGA SYRROR!
YOU ROCK! =oD

4 kommentarer:

4U2 sa...

Min favorit på en tröja: Vill ha!

Smycka sa...

*hihi* Mine! =oD

Rosenvante sa...

Två presenter, så kul. Så mysigt att bli lite bortskämd så där mitt i eländet.
Men har du problem med ett finger också? Hoppas verkligen det inte är nått galet så du inte kan sticka. Dagarna blir ju lätt långa om man inte kan göra nått.

Smycka sa...

Jag har många problem! *skrattar* Jag har opat min högra tumme som det är kass just nu. Jag har opat min vänstra handled för ganglion två gånger. Har ont i min vänstra axel nu i ca 1,5 år. Mitt pekfinger går lite fram och tillbaka. Just nu gör den ont men jag kan sticka lite då och då. Har lite problem med mina leder, men enligt blodproverna på vc och röntgen så har jag inga problem. *daa* Troligen får jag lätt inflammation i senorna som går vid lederna eller något sån. Tog bara 20 år innan jag fick min första op. På den följde två till. Så det blir vällan dags om, tja, 9 år till så har det gått 20 år igen. *ler* En gör så gott en kan! =o) Lite gnöl då och då. ;)