14 februari 2011

Projekt

Dessa tre projekt håller jag på med just nu, och facebook. =oD
Fb tar alldeles för mycket tid av mig just nu.
Undra varför! *hm*
(Bilden är dålig.)

Ninas mittens stickas i Drops Alpaca mörkgrå och
Marias handmålade
sjalgarn 2-trådigt ull jag fått i
present i Garn och choklad.
Stickas med strumpstickor nr 2,5 och 3.

Pärlmudden och tubhalsduken

stickas i Indiecita 100% alpaca fleece.
Den mörka på stickor nr 2,5 och den ljusa på stickor nr 5.

Idag kom jag i säng kl 9,30 i förmiddags
och söv till 15,30. Inte roligt!
MÅSTE ändra denna dumma trend. *hm*
Ja, ja, blir inte bättre av att morra här. *ler*
Bara att göra, ända min så kallade rutin asså. *hehe*

4 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

När du gick i säng hade jag nästan jobbat klart. ;-)
Jag håller med dig att facebook tar alltför mycket tid av den tid vi har. Men det är roligt där också.
Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag!

Smycka sa...

*hihi* Tokigt! Ja, någon måste ju vaka åsså. *s* Tack! =O)

Rosenvante sa...

Jag är nästan aldrig inne på FB, tycker inte det är nått kul alls. Där ser man hur olika vi är och tur är väl det.
Men du, allvarligt, nu får du skärpa till dig, hur ska det gå om du sover hela dagarna och nattsuddar hela nätterna så där.

Smycka sa...

Inatt lade jag mig vid 02,30 och gick upp 6,10 så jag hoppas jag kan vända nu. *ler* Jag har alltid varit en nattuggla. *ler*