28 februari 2011

Leverans 18


Här är leverans nr 17.
Dessa tog lite tid att göra men det var för att pärlorna tog slut.
Det fattades hela 10 pärlor för att kunna göra den andra mudden!
Så irriterande! Men skam den som ger sig.
Nu när jag börjat jobba så haltade jag upp
till symaskinsaffären i Mariestad.
Det tog en liten stund men det gick! Där fanns pärlorna! *jihuu*
Så i helgen har jag stickat färdigt den andra mudden.
Sydde ihop dem ikväll och ska leverera dem imorgon. =o)

De är stickade i Indiecita 100% Alpaca fleece och stickor nr 2,5.

Muddis, jag har köpt ett rör till dig också. ;)

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Snygga

Pärlmudden sa...

TACK gullegumman!
Maila hur mycket jag är skyldig o ditt kontonummer så sätter jag in pengarna!

KRAM KRAM

Smycka sa...

Rosenvante: Tack!

Muddis: Varse! Mail kommer lite senare. ;)