26 februari 2011

Roligt

Det är så roligt att börja arbeta igen! *jihuu*
Vad jag har saknat det! =oD

När jag satt här hemma så stickade jag på mina beställningar.
När jag var på den tredje så fattades det ynka 10 pärlor!
Hur kul var det!?! Not!
Försökte med Emmas men de hade dem inte,
Pärlmudden hade inga och Systerpj hade heller inga. *suck*
Ja, ja, nu när jag börjat arbeta igen så haltade jag mig
upp till symaskinsaffären i Mariestad och
DÄR, DÄR fanns prälorna!!! *jippi*
Så nu stickar jag på mudd nummer två.

Sen haltade jag vidare till en garnaffär i Mariestad
och där köpte jag två nystan ljusgrå Drops Baby Merino,
100% Merino Extra Fine Wool Superwash.
En härlig ton. Det garnet ska bli en hederlig fuskpolo.

9 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Åh, GRATTIS!!! Jag som letade på åtminstonde 5 affärer i Göteborg....
KAn du köpa såna åt min nån gång? de är så superfina. Så det räcker till minst 1 par muddar den dan jag får börja sticka igen... Idag känns det som om det är evigheters evigheter dit...
KRAM, saknar dig!

YvvePyvve sa...

Skönt att höra att du är på G igen! Kommer du till Emmas på tisdag?

Ha en fin helg!!

/YvvePyvve

YvvePyvve sa...

Skönt att höra att du är på G igen! Kommer du till Emmas på tisdag?

Ha en fin helg!!

/YvvePyvve

Tatiana sa...

Hej, vad bra att du kunde köpa i alla fall pärlor!
Se vi på tisdag?
kram

Smycka sa...

Muddis: Ska försöka halta upp på måndag igen. kram =O)

YvvePyvve/Tatiana: Japp, jag kommer då. Kram =o)

Sunna sa...

men erkänn att det kan vara trevligt att halta omkring i såna affärer

Smycka sa...

Absolut! Det var det värt! *hihi*

Pärlmudden sa...

Gulle gulle du, du kan köpa dem när du har ork, det lär dröja ett tag innan jag kan använda dem ändå. Maila ditt kontonummer o pris, så för jag över pengarna.
Hälsa alla från mig på stickcafét på tisdag!
KRAMELIKRAM

Smycka sa...

Det löser sig! Ska hälsa från dig, lovar! Kramelikramkram =o)