24 november 2013

Förtydligande och träning

Fröken Maja i tidigare inlägg 
är Majas Paradis. =o)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ¤  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Hade ställt klockan på 10 för det blev lite sent i 
helgen så jag tänkte att jag "sover ikapp lite".
Vaknade kl 10 och då kommer dotra in
pigg som en läkra: - Maaaammmaaaaa,
vaaaaknaaaa! =oD

Jag kikar upp och FY, hon har träningskläderna på sig!
Jag svarade från hjärtat: - Näääääj! *skrattar*
Men, jag gick snällt upp, käkade lite frulle och sen 
bar det iväg till Actic. Gött!
  

Idag blev det cykling, armar, mage, squats och crosstrainer.
Bokade även en "date" med en instruktör för nu känner
jag att jag bara gör vad jag känner för. Ingen struktur
över träningen what so ever! *hm*

Träffade även ena av mina "danskompisar", Jenny.
Hon tränar som bara den! Jätteduktig!

Inga kommentarer: