18 november 2013

Stickat och träning

 Idag tänkte jag sticka en sjal till tills jag ska sälja.
Den gick på två röda, typ 1,45 timme. Sen tog det stopp!!!
Garnet tog slut!!! *GAAA* Hade typ 9 maskor kvar! 
*hm* Ja, ja, repa upp och börja minskningen ett
varv tidigare. Trökigt!

Gepard Manu, stickor nr 9

Japp, tog mig i kragen efter två dagars vila.
Iväg till Actic här i Skövde.
Fattar inte detta! Förut kunde jag inte gå på löparbandet
utan att få ont i benhinnorna. Så då blev det cross trainer.
Men efter ett tag när jag kört den och man börjar bli
trött så viker sig det högra knät! *dumma*

Ja, då blev det cykel kvar dåra. Men det är ju lite tråkigt
att BARA cykla. *hm* Provade på detta häringa med
löpning på bandet och det fungerade riktigt bra
typ två gånger. Sen sa högra lårmuskeln att den inte
tyckte att löpning var så värst roligt. *hm* 

Men jag tänkte att jag kan ju gå dåra och det det
gick alldeles utmärkt helt plötsligt!
Två gånger har jag till och med kunnat gå i en hel timme!
Men nu, de två senaste gångerna så är vi tebax
till där jag började, sju minuter,
benhinnorna skriker men jag genomlider till
tio minuter. Byter till cykel och cyklar i tjugo minutrar.

Ja, jag erkänner, jag börjar att förfalla!
Det känns hemskt ska ni veta! *asg*

  



Inga kommentarer: