17 november 2013

Quiltad löpare

Det var ju så roligt att jag var tvungen att försöka
mig på en löpare. Eller, så stor som jag hade,
hm, var det nu heter det man har i mitten. *hehe*
Kan ju inte komma ihåg allt på en gång! *s*

Sen såg jag på fotot att jag lyckades få till en,
eller tre raka ränder istället för 
kringelkrokmönstret! *hahaha*
Ja ja, man kan ju inte begära för mycket
av en nybörjare! Och som ni ser på avigan,
det mönstret ville jag ju ha på framsidan,
inte baksidan! *ler* Jag får
över mycket mer!

Burken som står på avigsidan är min lilla
nålburk. Från början var det lilla Mamsingens
ansiktskräm i den, eller lotion av något slag.
Gillade burken redan när jag var lite så jag fick den.

Har inte mätt löparen utan gör det när den är färdig.
Nu har jag bara nålat på baksidan.
Fick till hörnerna mycket bättre denna gången.
Kontentan av allt är att jag är nöjd! =oD

God natt!

Inga kommentarer: