26 november 2013

Tänker ...

Ja, nu är uret efter tolv igen! 
Och nej, jag kan visst inte komma i säng i tid. *hm* 
Ja, ja, får jobba på detta! 


Har tänkt lite sen jag sydde min fina
kasse till skärgrejorna.
Vad gjorde jag för fel?
Varför blev den så tajt?
*hm*

Ja, tajtheten kom jag på ganska snart.
Det ena tyget var inte så långt som de
andra två och  min tanke var ju att 
jag kanske förlänga det.
Mene, vad som hände att just DEN
tanken smet vet jag faktiskt inte!


Och vad jag mer gjorde för fel,
ja, det kan jag inte förklara för jag
vet inte hur man gör rätt, än!


Får visa mitt alster för Fröken vid
nästa date nästa år och se vad hon säger.

Nu ska jag hasa mig till sängen!
Nattinatti alla

1 kommentar:

myzpyz sa...

jadu, att lägga sig i tid är inte min starka sida ;)
hoppas du fick sova gott o tack för fina ord på min blogg!
kraMyz