21 november 2013

Mycket idag

 Ny har det hänt! Jag har gjort några egna julkort!
Det var jätteroligt! Det kommer bli fler kan jag lova!

 Så här fint var det utanför Arena i Skövde.

Idag blev det 20 min cykling med tempo. 
Backigt blev det på nr 7, dryg 1,3 mil.
Efter det blev det att bara trampa på i ytterligare 20 min
fast på min vanliga siffra, nr 8. Men, jag var
megatrött så jag fick sänka till nr 7 efter ca 10 min. ;)
Denna cykling blev drygt 8 km så lite drygt
2,1 mils cykling blev det idag.

Sen blev det lite bröst och rygg, följt av squats 
och sen blev det insida-/utsida lår.
Efter det kände jag att nu är det nog!
Satt och slappade lite innan jag for hem.
Känns gött! =o)

Igår när jag var i stan klev jag in på 
Hem & hobby och såg detta snygga tyget!
DET måste jag ju bara ha och klä om Husbandets
fotölj-kudde med! Perfect!

Och det bästa av allt, HAN gillart! =oD

Inga kommentarer: