18 april 2014

Fredag 18/4

Idag kom jag till Actic i Skövde fast det blev ingen
spinning. Det blev en timme på gåbandet istället.
Det kändes bra det också! Fast det hade nog känts
bättre om jag hade kommit ihåg att ta med mig mina
hörlurar med musik i! *ler*

Efter träningen for jag till Clas Ohlsson för
att köpa binder to paper, typ klädnypa till papper.
Och vad fick jag se!?! Jo, dessa snygga arbetarhandskarna!
Asså, jag bar ju bara tvungen att köpa dem! =oD

Och när jag kom hem så hade posten varit hos oss.
Och KOLLA vad jag har fått! *wohoo*

Tre fina kvilttyger och en liten kvadratisk linjal 
som är 2,5 inch. Den ligger på det "gula" tyget 
längst upp till vänster.

Asså, jag beställde i onsdags, fick mail om att mina
cakes som jag beställde var slut, beställde
dessa tre underbara tygerna istället och de 
landade i min brevlåda idag! 
TVÅ dagar efter beställningen lades!

Fantastiskt snabb leverans!
Beställde från Quilt Studion.
Tack snälla Pia! =oD

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Oj, vilka snygga handskar, men vilken postservice ni har, post långfredagen, inte dåligt.