6 april 2014

Lördag 5/4

"Nu är det jul igen
Och nu är det jul igen
Och julen varar än till påska"


Ja, det kunde man faktiskt tro att det var hemma hos oss!
Jag hade struntat i att byta våra julgardiner men NU är de bytta till
fina påskgardiner! *hahaha* Bättre sent än aldrig! ;)

I och med att jag inte var hemma i går så var det
lite kalas för mig idag dåra.

Tack för mina fina presenter! =oD


Dukade med vackra tulpaner som Husbandet valt ut!
Älskar dem! 

Och ja, jag fortsatte lite på min babyfilt.
Virkade ihop virkade ihop åtta rutor,
virkade till åtta rutor till och virkade ihop dem också.
Måste virka åtta rutor till så blir det nog bra.

Till detta inmundigade jag en mycket god drink! =oD
Och ja, den näst sista rutan jag virkade på filten fick jag 
repa upp för det var fel ruta! *hihi*

Som tur var så hade jag inte klippt av tråden! ;)

Nu är det god natt alla goa! 

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Grattis så här i efterskott.

Smycka sa...

Tack snälla! =oD