26 april 2014

Sy fredag 25/4

 
I fredags var jag på stan med Bea hela dan.
Vi käkade lunch bland annat. 
Jättetrevligt!

Här syns mina avbrutna tulpaner.
De var gula! =o)

Igår föll sy-andan på! Ja, bokstavligt talat!
För jag plockade ner symaskinen 04,30! =oD

Det blev denna lilla förvaringsgrej.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag gör,
men jag blev nöjd i alla fall.
Eller ja, när jag ser den högra bilden uppe
så får jag nog ta bort den sista snedsömmen,
för den ser inte bra ut på bilden. ;)

Men annars är jag jättenöjd!

Såg en bild på Pinterest som jag ritade av.
Tänkte att när jag känner för det så gör jag den.
Det är en stjärnvariant i olika färger.
Fast man kanske inte ska ha så mönstrade tyger
som jag har, men jag gillar den i alla fall.
Den blev lite som en svensk sommar! *ler*

Båda alstrena är gjorda från scraps, bitar som blivit över 
när man syr. Dessa scraps är från Maja! Tack snälla!
Här ser du att de kommer till användning. =o)

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: