2 april 2014

Onsdag 2/4

Idag var det soligt och fint så då passade jag på att
ta min racer-cykel in till stan. Jag cyklade genom
Hentorp för då blir det lite längre. *hehe*

Japp, det blev även lite shopping och ja, jag 
har min cykelkorg. *hm* Faste, det kanske
inte var det bästa för den "håller" ju inte för
så himlans mycket.

Risken är ju att det ska hoppa ut när jag cyklar
i ett gupp eller så. Så det blev att cykla lite långsammare
och en kortare väg hem för att sakerna skulle stanna kvar.

For ut till Garn & Ved för att köpa lite garn.
Saknade ju lite för att få min babyfilt klar.

Och sen så blev det lite mer garn till en ny kofta
som är SÅ underbar! Gillar verkligen garnet och modellen!
Svarta Fåret nr 1550 står det på mönstret.
Bilder kommer senare! ;)

Sen for jag till GarnMalin som hade drop-in-stickcafé.
Och ja, jag gick ut tomhänt! *hahaha*

Sen var jag lite i valet eller kvalet!
Spinna eller inte spinna, det var frågan!
Och svaret syns här ovan! Det blev spinning!
Och det var med bästa Actic Skövdes Alma
och hennes sköna hårdrockspass! Gött som F...! =oD

Och efteråt for Husbandet och jag för att tvätta vår 
lilla V40 som skulle vara vit men var just nu lite grå!

Fast nu är den vit igen! =oD

Han en fin kväll!

Inga kommentarer: