30 april 2014

Onsdag 30/4 Valborg

Igår jobbade jag också i skolan. Och jag skulle ha tränat
men, jag var så trött så jag kände mig som ett korthus!
Om du hade blåst på mig så hade jag ramlat ihop! *ler*

Så jag hoppade över träningen och sov i en hel timme.

Idag Valborg har jag jobbat också. Efter jobbet
gick jag till Erica och Pontus. Där blev det en liten fika
 på balkongen och självklart lite virkning.

Vad jag gör nu? Ja, det undrar jag också!
Jag tror att det ska bli en lite förvaringsgrej
med en börsöppning. Vi får se! =o)

Fick även reda på att jag ska jobba som vikarie
måndag-onsdag i nästa vecka också. 
Ska bli roligt!

Efter fikan for jag iväg till Actic i Skövde för
lite styrketräning. Det kändes gött!
Idag kändes allt bara bra!
Jag var på gåbandet idag och gjorde en 
powerwalk i 60 minuter. OCH jag SPRANG! =oD
Inte hela tiden dock, men lite då och då!
Kändes jättebra! Blir fler gånger! 

Sen tränade jag mage och armar.
Det var tungt men skönt!

Och efter ett hårt träningspass passade jag på att
ta en drink! Råkade bli två totalt. *hehe*
Gott var det! Lite grillning och tillbehör blev det också.

Erica kom ut till Husbandet och mig på lite grilli
då Pontus jobbade. Mysigt! =o)

Hoppas alla haft en riktigt fin Valborg!

God natt! =o)

Inga kommentarer: