25 april 2014

Inspirations Torsdag 24/4

Idag var det så fint väder så jag tänkte att jag tar en liten
power walk i solen istället för att fara till gymmet.
Blev en liten sväng på drygt 8,5 km på knappt 1,23 timme.

Kändes bra! =o)

 Sen föll inspirationen på!
Gjorde några passepartout kort till morsdag som är i maj.
Här har jag använt mig av embrossing.

 Det var riktigt roligt!
Synd att jag inte hade fler passepartout kort. ;)

 Här är också embrossing.

 Vanligt dubbelt kort.

Några tags blev det också.
På den nedersta har jag också använt emrossing.

Sen var det dags att skölja ur mina två härvor
som jag färgade igår. Det var jättespännande!
Jag blev helnöjd! Nu ska de torka så jag kan nysta dem.

Den till vänster högst upp är Viking Eco-alpaca och 
den till höger högst upp är teetee cacao öglealpaca.

God natt! =o)

Inga kommentarer: