21 april 2014

Måndag 21/4

Idag sågade vi ner hela syrenträdet!
Himla tråkigt för det var så fint!
Men, det var mycket gammalt och många grenar
var jättelätta att knäcka. Man var orolig varje
gång det blåste ute om den skulle gå sönder.
Så det var behövligt men tråkigt! =o(

En av grenarna hamnade bland mina små
fina tulpaner och två gick av. Så då fick jag
tillfälle att sätta dem i en liten vas inne. =o)

Ikväll blev jag uppringd av Malin som undrade
om jag kunde tänka mig att hoppa in som 
lärarvikarie i textil! Hövva! Har aldrig varit
i en "riktig" skola som lärare. Har dock 
haft sommarkurs med barn, 8-10 år i lite datakunskap.

Ja, ja, vi får se vad som händer i morgon!
Håll tummarna för mig! =oD

Nattinatti

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Så kul och så spännande. Lycka till idag då fröken :)