19 januari 2015

Måndag kväll 19/1 Träning och läsglasögon

Pass 10/100
Idag blev det spinning med Actic Julia Lj.
Det var ett snabbt och svettigt pass.
Känns så himla skönt efteråt!

Vad härligt det är när man kommer till den delen i sitt liv när 
åldern spelar en stor roll! Nu har jag linser i och när jag har 
dem kan jag inte läsa på mobilen. 
Japp, på med läsglasögon. 

Men när jag kollar på TV så av med läsglasögonen. 
Och nu när jag försöker läsa på min lap top, japp, 
på med ett par ANDRA läsglasögon! *skrattar* 

Jaaa, vad gjorde man utan alla utmaningar i livet! *skrattar* 
Sitter just nu med linser i ögonen, ett par läsglasögon på 
näsan och ett annat par på huvudet! *asg* 

That´s life!

Go kväll!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Du har inte funderat på progressiva?

Smycka sa...

Har provat hos optikern men det funkar inte, än. :)