22 januari 2015

Torsdag 22/1 KAL - Three Shades of Grey part 6

Idag kom jag på att jag hade köpt ett grönt te
som heter Buddha.

Jättegott var det!

Japp här kommer en liten uppdatering av KAL
koftan Three Shades of Grey.

Bild 1. Tyckte jag var så himla "snygg" att jag 
var tvungen att visa en helbild! *hahaha*
Pyjamas byxor och bästaste tofflorna.

Bild 2. Gjort klart två randningar och 
den tredje är på gång.

Bild 3. Har gjort ärmhålet och några ihoptagningar.

Bild 4. Nu har jag gjort klart randningen och ja,
jag skulle kanske ha randat med det ljusa först.
Men nu blev det så här och jag känner mig nöjd!

Stickas i två okända ullgarner och i 
Pläd garn från Järbo garn med stickor nr 5.
Handtvätt 

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tofflorna ser väldigt sköna ut. :))
Jag tycker det ser snyggt ut med den där randningen,

Smycka sa...

Tofflorna är jättesköna! *skrattar* Tack! =oD