3 januari 2015

UFO/EFO och Mål

UFO/EFO
UnFinished Object/Ej Färdigt Objekt

Förra året lade jag upp en ruta på sidan
med en massa objekt som inte var klara. 
14 objekt för att vara exakt.
Jag gjorde färdigt 6 av dem och två
är pågående men inte klara.

UFO/EFO lista 2014

  • Jättesjal i brungrön ton - Klar
  • Sy andra julduken - Klar
  • Flerfärgad tubhalsduk - Klar
  • Lila tubhalsduk - Klar
  • Repa upp blålila jättesjal - Klar
  • Min top down-tröja - Klar
  • Husbandets top down-tröja -
  • Husbandets andra top down-tröja -
  • Sticka om blålila jättesjal -
  • Vinröd/rosa väska -
  • Svart/grå väska -
  • Mössa och vantar i snö -
  • Svart tubhalsduk -
  • Göra om badrumsmattan -

~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~ 

Nu är listan nere på 10 objekt.

UFO/EFO 2015

Husbandets första top down-tröja -

Husbandets andra top down-tröja -

Vinröd/rosa väska -

Svart/grå väska -

Mössa och vantar i snö -

Svart tubhalsduk -

Göra om badrumsmattan -

Sy färdigt min blomduk -

Sy färdigt väskan till min skärmatta -

~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~ 

Jag gjorde även upp några cykelmål.

Cykelmål 2014


Nästa år hoppas jag kunna cykla Tjejvättern =o)


~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~ 

1 kommentar:

Sunna sa...

ufo måste man ha, det är bra för kreativiteten, har jag hört, men vad duktig du varit med dina mål, vi kanske skulle ta en date till tjejvättern i år då, gav mig på den förra året, det är lååångt ska du veta, ha det gott