14 januari 2015

Onsdag 14/1 Träningsvärk, träning och stickning

Idag hade jag träningsvärken from hell
på baksidan av låren! *skrattar*

Gårdagens pass känns rätt bra!

Idag var det årets första Hjälpstickecafé här i
Skövde. Jätteroligt och efterlängtat!

Jag fick äntligen tummen ur och gjorde klart 
de lila muddarna som kommer att levereras imorgon.

Stickade i Drops Alpaca medstickor nr 2.
Ulricas Design

Pass 8/100

Idag blev det så äntligen dags för årets första spinningpass!
Det skulle ha varit Actics Alma och hårdrockspass.
Men Alma var "ynklig" så Actics Julia tog passet!

Kändes både bra och dåligt!
Hade sett fram emot Almas hårdrockspass.
Men samtidigt med facit i hand så hade jag aldrig orkat 
passet till 100% med mina "slappa" ben! *ler*

Absolut inget fel på Julia, inte alls! Hon körde
ett back- och intervall-pass och DET kändes också
i mina "skabetti" (spagetti) ben!

Var trött efteråt men OJ vad skönt det var
att äntligen komma igång igen!
TACK Julia för ett skönt pass!

Go kväll Gott Folk!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Muddarna matchar ju ditt nagellack