21 januari 2015

Onsdag 21/1 Skotta snö och nysta garn

Jag använder mig av en app i telefonen som heter Runkeeper.
Den ter sig lite roligt ibland, som idag när jag skottat snö.
Ser ju väldigt virrigt ut måste jag säga! *hihi*

Bild 1 från dörren och ut, hela trappen är full med snö!
Bilden under med bilen: Mycket snö runt hela bilen.
Hittade den knappt tidigare idag. =oD
Stora bilden: Har en trottoar utanför tomten som skall skottas.

52 minuter senare ser det så här fint ut! *tummen upp*
All snö runt min bil är borta.
Skottat hela garagenedfarten.
Skottat gången in till oss och lagt tösalt på trappen.
Sista bilden är en del av trottoaren jag skottat.

Så idag blev det ingen spinning med min favvo
Actic Alma och hennes hårdrockspass. *buhuu*
Hoppas jag kan komma nästa onsdag! *håller tummen*

Efter skottningen nystade jag ett mörggrått
nystan till min Three Shades of Grey kofta.

Tog även en liten fika. 
Såg mig själv i altandörren. *hihi*

Ja, jag använde en "axel" på stolen och inte min 
garnvinda och garnnystare. Är inte riktigt
kompis med garnnystaren. Brukar bli lite galet.
Så, ja, jag gör som jag brukar göra. *ler*

Alla sätt är bra utom de dåliga!

Go kväll!



Inga kommentarer: