15 januari 2015

Torsdag 15/1 Synsam och Träning

Idag for jag till Mariestad igen för att käka lite god
lunch med två av mina kära förra arbetskamrater.

Sen var jag hos Synsam för att hämta mina linser och
beställa nya glasögon. Så att eh det blir nog en
tripp till Mariestad igen nästa vecka för att hämta
mina nya glasögon. OCH för att leverera de
lila muddarna som jag så dumt glömde här hemma idag!

I kväll var det dags för lite Tabata Cardio med Shake It Now
i Norrmalmsskolan i Skövde. Vi har jätteroligt!

Pass 9/100.

Här är vi bara fem fötter, men totalt är vi drygt
20 personer som är där och vi skrattar och har roligt!
Och svettas såklart! *skrattar*

Efter att ha tagit det lugnt nu i cirka sex veckor
och nu komma igång och träna ordentligt, eh, ja,
min kropp är som en glelé-klump nu! *hahaha*

Men, det känns gôtt!

Go kväll!

Inga kommentarer: