8 januari 2015

Onsdag 7/1 Träning och blodvite

3/100 Idag var det vitt ute! Gött!
Tog på mig lite kläder och gick ut för att gå.
Eh, ja, gå var det ja, mene, efter ca 150 meter höll
jag på att dratta på ända! *skrattar*

Ja, ja, jag halkade omkring lite. pulsade lite och ja,
jag tog mig runt på en runda på 3,81 km 
på 40,25 minuter.

Under tiden jag gick så kände jag att SÅ kallt
var det inte för mig i alla fall!
Först åkte vantarna av. 
Sen for mössan av och upp med håret i tofs.
Sen, den sista biten så tog jag av mig
min halsduk och knäppte upp jackan!
Jag höll på att försmäkta helt enkelt!
*skrattar*


När jag väl var hemma så tänkte jag att
när jag ändå var igång så kunde jag väll 
skotta lite snö, för det är ju inte så mycket.
Ja, vad jag använde för celler har jag ingen 
aning om, mene, det är ju heller ingen nyhet!


4/100 Skotta i alla fall snö i drygt 50 minuter!
Och DET, DET var JÄTTEBRA beslut
av en som har ont i ryggen! *ler*

Som ni ser här!
BLOTVITE!
Det är alltså FARLIGT att skotta snö! *s*

Inte nog med att jag fick blodvite på min hand,
det TÖADE på eftermiddagen så skotta
hade jag då rakt inte behövts göra! *ler*

Efter det så blev det lite dicka!
Lite protein blandat med lite choklad
smak och lättmjölk. *mums*

Köpte även ett par svart/vita
läsglasögon hos DollarStore.
30 spänn men i alla fall. *ler*

Idag var en bra dag!
Gått, skottat, tvättat tre maskiner,
hängt två för den tredje går nu.
Bra att bo i hus! *ler*

Och ikväll har jag hjälpt till att starta
upp en ny grupp i Shake It Now här i Skövde.
Himla roligt!

Nä, nu blev det kvällen!
Tjing tjing!

2 kommentarer:

Cicki sa...

Du har väl sett att man kan lägga upp snöskottning som ett träningspass på "hundralistan". Synd att man bara har en frimärksstor balkong.Annars kunde det ju bli ett och annat extrapass...:-)

Smycka sa...

Jag skrev upp den faktiskt. Höll ju på i drygt 50 minuter. =o)